Vracení zboží

Zrušení objednávky

Všechny objednávky lze zrušit, dokud nebudou odeslány. Pokud byla vaše objednávka vyplacena a potřebujete ji změnit nebo zrušit, musíte nás kontaktovat do 12 hodin. Jakmile je proces balení a přepravy zahájen, již jej nelze zrušit.

Vrácení peněz

Vaše spokojenost je naší prioritou číslo 1. Z tohoto důvodu můžete požádat o vrácení nebo opětovné zaslání objednaných produktů, pokud:

neobdržíte je v garantované lhůtě (45 dnů bez zpracování 2-5 dnů)
obdržíte nesprávnou položku
nechcete, aby vám produkt, který jste obdrželi (musíte zboží vrátit na své náklady a položka musí být nepoužitá)

Nevracíme peníze, pokud:

vaše objednávka nepřijde kvůli faktorům, které máte pod kontrolou (např. zadáním nesprávné dodací adresy)
Vaše objednávka nepřijde z důvodu výjimečných okolností, které jsou mimo naši kontrolu (např. nevybavení cel, zpoždění při přírodní katastrofě).

* Žádosti o vrácení peněz můžete odeslat do 15 dnů po uplynutí záruční lhůty pro doručení (45 dní). Můžete to udělat odesláním zprávy na stránce Kontaktujte nás.

Reklamace do 30 dní po obdržení zásilky

Pokud Vám dorazilo zboží poškozené, v jiné velikosti nebo je jakkoliv nevyhovující, během prvních 30 dní je můžete vrátit nebo zdarma vyměnit.

Pokud máte zájem o bezplatnou výměnu zboží za jiný kus, ZDE naleznete veškeré potřebné informace.

V případě, že chcete zboží vrátit a získat zpět peníze, prosím pokračujte ZDE.

Reklamace po 30 dnech od obdržení zásilky

ZÁRUČNÍ DOBA

Záruční lhůta na veškeré zboží je 24 měsíců ode dne převzetí zboží kupujícím. Záruka je poskytována na skryté vady materiálu (výrobní vady), které nebyly viditelné při zakoupení zboží.

ZÁRUKA SE NEVZTAHUJE NA

  • Mechanické poškození, které vzniklo po převzetí zboží
  • Opotřebení zboží vlivem jeho používání
  • Závady, které vznikly zacházením se zbožím v rozporu s návodem k použití, pokyny pro uživatele nebo v rozporu s obvyklým užitím, dále neodborným zacházením, obsluhou nebo zanedbáním péče o zboží.
  • Pokyny pro uživatele hodinek

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI

Zvolte si jednu z následujících možností pro zaslání zboží na reklamační oddělení. V případě reklamací, narozdíl od vrácení, neplatí zobrazené ceny a reklamace je zdarma.

Přes Českou poštu

  1. Pro vrácení zboží pokračujte podle pokynů zde.
  2. K pečlivě zabalenému a nepoškozenému zboží přiložte vyplněný formulář.
  3. Po přijetí balíčku na reklamačním oddělení reklamaci posoudíme a budeme Vás kontaktovat.

Přes Zásilkovnu

  1. Službu můžete využít pouze pokud jste své zboží objednali přes Zásilkovnu a jen na pobočce, která je zároveň podacím místem.
  2. Pokračujte podle pokynů zde.
  3. K pečlivě zabalenému a nepoškozenému zboží přiložte vyplněný formulář.
  4. Po přijetí balíčku na reklamačním oddělení reklamaci posoudíme a budeme Vás kontaktovat.

Přes GLS

  1. Objednejte si kurýra společnosti GLS zde.
  2. K pečlivě zabalenému a nepoškozenému zboží přiložte vyplněný formulář.
  3. Po přijetí balíčku na reklamačním oddělení reklamaci posoudíme a budeme Vás kontaktovat.
  1. Zaslání reklamace pomoci vlastního způsobu dopravy
  • Reklamované zboží společně s vyplněným reklamačním formulářem zašlete na adresu: Reklamace, X-Trader.cz  s.r.o., Na Nábřeží 1459/8A, 736 01 Havířov-Město.

V případě jakýchkoliv nejasností se obraťte na naše reklamační oddělení na emailu reklamace@wayfarer.cz, případně na tel. čísle +420 228 885 555.

Spodní prádlo nelze z hygienických důvodů vyměnit ani vrátit.

Reklamace osobně

I na našich výdejních místech můžete zakoupené zboží reklamovat. Po vyplnění reklamačního formuláře bude zboží odesláno zpět na sklad a do 30 dní budou peníze zaslány zpět na Váš bankovní účet (na výdejně peníze v hotovosti nevracíme).

Závěrečná ustanovení

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku) a jsou nedílnou součástí obchodních podmínek.

Tento reklamační řád nabývá platnosti dne 1. ledna 2014 a ruší veškerá předchozí ustanovení a zvyklosti v souvislosti se zárukou na zboží a reklamačním řízením.

Společnost X-Trader.cz s.r.o. si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění.

Ještě stále neznáte odpověď na svou otázku?

Pak si můžete prohlédnout nejčastější dotazy, které pro Vás pečlivě uchováváme TADY. Nebo se můžete obrátit na naši zákaznickou podporu ZDE.